شهردار جونز و رهبران جامعه درباره ابتکارات ایمنی عمومی بحث می کنند



St. لوئیس – پس از اینکه چندین مبارزه باعث لغو کارناوال Turtain شد، امنیت عمومی به کانون اصلی رویداد اجتماعی کابینه تبدیل شد و نگرانی‌هایی را در میان شهروندان ایجاد کرد.

شهردار Tishaura Jones گفت: “ما یک استراتژی کاهش خشونت منطقه ای را در شهرستان ها از O’Phelan، Illinois تا O’Phelan، میسوری راه اندازی کردیم، زیرا جنایت در مرزهای ما متوقف نمی شود و راه حل ها و مداخلات نیز نباید متوقف شود.”

ساکنان نگرانی های امنیتی خود را ابراز کرده اند و می گویند که علیرغم گزارش شهر کاهش خشونت، آنها همچنان شاهد آن در شهر هستند. رئیس اداره پلیس متروپولیتن سنت لوئیس، رابرت تریسی، به همکاری با شهروندان و حل مشکلات آنها ادامه می دهد.

«برخی از افراد اطلاعات فردی دارند که من قبلاً در جلسات انجمن به دست می‌آورم، بنابراین سعی می‌کنم آنها را به صورت خصوصی ببرم تا در برخی از این مکان‌ها با برخی از رهبران من در این زمینه کار کنند… ما واقعاً در این زمینه مشکل داریم. شهر سنت لوئیس، اما ما پیشرفت کرده ایم.”

شهردار جونز گفت که سه مرحله برای ایمنی عمومی عبارتند از پیشگیری، مداخله و اجرا. دفتر پیشگیری از خشونت ابتکارات متعددی را به امید کاهش تهدیدات علیه امنیت عمومی در دست اجرا دارد.

«اگر افرادی دارید که با اسلحه و اسلحه راه می‌روند، ما صلح را به من نشان بده که می‌توانند بیرون بیایند و از آنها قدردانی کنند. ویلفورد پینکنی، کمیسر دفتر پیشگیری از خشونت، گفت: اینها افرادی هستند که همان تجربیات زندگی را دارند که افراد درگیر در این فعالیت می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

شهردار جونز همچنین اعلام کرد که به 911 اعزام کننده افزایش حقوق داده و قصد دارد یک مرکز جدید 911 بسازد.

دیدگاهتان را بنویسید