میپل وود به تقویت قانون جرایم ناشی از نفرت رأی می دهد



MAPLEWOOD، Mo. – شورای شهر Maplewood روز سه شنبه حکمی را تصویب کرد که جرم دزدی را به قانون فعلی جرایم ناشی از نفرت شهر اضافه می کند.

نیاز به به روز رسانی این فرمان پس از گزارش یکی از ساکنان مبنی بر سرقت پرچم اسرائیل آشکار شد و حوادث بیشتری در پی آن رخ داد.

یک مظنون در یکی از این پرونده ها متهم شده است و پلیس میپل وود به جستجوی مظنون در آخرین حادثه ای که توسط دوربین های نظارتی ضبط شده است، ادامه می دهد.

بری گرینبرگ، شهردار تازه منتخب میپل وود، معتقد است که فرمان جدید این پیام را ارسال می کند که جنایات ناشی از نفرت در میپل وود قابل قبول نیست.

او گفت: «این روند قبل از وقوع آخرین حادثه توسط شورا آغاز شد، اما ایده این است که ما باید دستورالعمل خود را برای رسیدگی به این موضوع تقویت کنیم.

گرینبرگ روز سه شنبه پس از پیروزی قاطع به عنوان شهردار سوگند یاد کرد. اعضای شورا شهردار مستعفی نیکیلان ناپر را به دلیل کمک به تعیین نیاز به به روز رسانی این فرمان تحسین کردند.

فرمان جدید حداقل جریمه برای چنین جرایمی را به 500 دلار افزایش می دهد. حداکثر جریمه 1000 دلار و حداکثر مدت زندان 90 روز است.

برای هر سرقتی بر اساس نژاد، رنگ، مذهب، منشاء ملی، جنسیت، گرایش جنسی، هویت جنسیتی یا ناتوانی قربانی یا قربانیان مجازات اعمال می شود.

در طی اظهار نظر عمومی، الیزابت ناتانسون، ساکن میپل وود، از این تغییر حمایت کرد.

او گفت: “مهم نیست پوست شما چه رنگی باشد یا دین شما یا هر چیز دیگری، شما همیشه آن را می بینید.”

حکم قبلی شامل عوامل دیگری بوده اما سرقت را شامل نمی شود.

گرینبرگ گفت: «ما در زمانی هستیم که جرایم ناشی از نفرت در حال افزایش است و برای جلوگیری از گسترش آنها به عوامل بازدارنده بیشتری نیاز است.

او گفت که در صورتی که مقامات ایالتی یا فدرال مواردی را پیگیری نکنند، شهر می خواهد مطمئن شود که سیستمی برای مقابله با جنایات ناشی از نفرت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید