مردی که یک قاضی در سنت لوئیس را تهدید کرده بود ممکن است آزاد شود



مردی از ایلینوی که ظاهراً یک قاضی در سنت لوئیس را تهدید کرده بود، اکنون پس از نزدیک به شش هفته در زندان شهری با قید وثیقه از زندان خارج شده است.

پس از جلسه استماع امروز صبح، اریک بونتین اجازه یافت تا مرکز دادگستری شهر را به شرط پرداخت 1000 دلار وثیقه و تسلیم شدن به نظارت GPS، ترک کند. مدافع او می گوید باید خیلی زودتر چنین فرصتی ایجاد می شد.

بونتین، 34 ساله، در 8 مارس در دادگاه بود که دانیل رایلی به دلیل ایجاد تصادف اتومبیل که منجر به قطع شدن هر دو پای او برای ورزشکار خارجی جانا ادموندسون شد، مجرم شناخته شد. پلیس می گوید که ظاهراً بر احساسات غلبه کرده بود، بونتین وارد سالن دادگاه شد و فریاد زد: «به جهنم قاضی و هیئت منصفه. همه آنها نژادپرست هستند. اگر یکی از آنها را در خیابان ببینم، آنها را می کشم.

او اواخر همان روز دستگیر شد و اواخر ماه گذشته وصیت نامه اش رد شد و باعث شرمساری وکیلش جریل کریستم شد. کولیادا استدلال کرد که موکلش صرفاً یک طغیان عاطفی داشت و به پرونده مونته هندرسون، راننده بی‌احتیاطی متهم به قتل یک مادر و دختر در ماه فوریه اشاره کرد، اما او بعداً از زندان آزاد شد تا در خانه منتظر محاکمه باشد.

کالیادا گفت: “ما افرادی داریم که مرتکب جنایات جدی شده اند، اولاً تجاوز و ثانیاً در آزادی مشروط هستند.” “شما نمی توانید آن را باهوش کنید.”

از آنجا که قربانی ادعا شده در این پرونده قاضی مایکل نوبل است، یک قاضی شهرستان سنت چارلز ریاست جلسه مارس را بر عهده داشت.

با این حال، قبل از جلسه صبح، کریسمس درخواست یک قاضی جدید کرد و قاضی جو راترت از شهرستان جفرسون را گرفت.

کریسمس می گوید: «او باهوش بود.

بونتین علاوه بر وثیقه 1000 دلاری و نظارت جی پی اس، از ورود به دادگاه شهر منع شده است مگر در مواردی که مربوط به پرونده خودش باشد.

کریسمس می گوید که این شرایط مشکلی نخواهد داشت. او نمی‌خواهد به دادگاه بیاید. وکیل می گوید و دوره.

کریسمس می‌گوید که بانتین مصمم است آنچه را که متهم به گفتن کرده است، نگفته است، اما حتی اگر کسی آن را گفته باشد، نباید او را به جرمی جدی متهم کرد که کریسمس می‌گوید «بیش از حد» است.

کولیادا می گوید: «این نقض صلح است.

کولیادا افزود که آماده است در صورت لزوم پرونده را به دادگاه بکشاند. او همچنین درخواست رونوشت‌های جلسه 8 مارس را دارد و تلاش می‌کند تا دریابد که آیا قاضی نوبل قبل از خواندن حکم هیئت منصفه به همه گفته است که اگر قرار است احساساتی شوند، این کار را در راهرو انجام دهند.

Buntin حکم بازداشت خود را در ایلینوی صادر کرده است. اما کولیادا می گوید که این حکم برای عدم حضور در جلسه دادگاه در آن سوی رودخانه است. بونتین نتوانست در جلسه دادگاه شرکت کند زیرا در سنت لوئیس زندانی بود. کریسمس می گوید که پیدا کردن آن کار سختی نخواهد بود.

برای خبرنامه Riverfront Times ثبت نام کنید.

ما را دنبال کنید: اپل نیوز | اخبار گوگل | اخبار | Reddit | اینستاگرام | فیس بوک | توییتر | یا در فید RSS ما مشترک شوید



دیدگاهتان را بنویسید