اردوگاه گور به مشاوران مرد نیاز دارد تا از “بدترین مکان” خود خارج شود.


Annie’s Hope یک کمپ تابستانی رایگان برای بچه ها در منطقه سنت لوئیس ارائه می دهد، اما احتمالاً آن چیزی نیست که شما فکر می کنید.

در حالی که این کمپ فعالیت های سرگرم کننده مرتبط با مفهوم، از جمله صنایع دستی، قایق رانی و کیک بال را ارائه می دهد، اما هدف آن مهم تر است و هر کمپینگ یک چیز مشترک دارد: کسی که دوستش دارد مرده است.

کمپ شجاعت یک استراحت سالانه برای کودکان و نوجوانان بین 6 تا 18 سال است. امسال به دلیل درگیری در برنامه ریزی، این اردو تنها یک هفته از 3 تا 7 خرداد ادامه خواهد داشت و به شدت به مشاوران مرد نیاز دارد.

بکی برن، بنیانگذار Annie’s Hope – Center for Grieving Kids، که این کمپ را اداره می کند، می گوید RFT به ازای هر مشاور مرد در اردوگاه ممکن است سه پسر عزادار وجود داشته باشد. این سازمان در رسانه های اجتماعی پست کرد که آنها به اندازه کافی برای پاسخگویی به تقاضا ندارند.

در این پست فیسبوک آمده است: “ما در بدترین وضعیتی که تا به حال برای نیاز به داوطلبان داشته ایم، قرار داریم و از هم اکنون باید بیش از 40 پسر را که به دنبال کمک در کوهستان هستند، برگردانیم.”

برای بزرگنمایی کلیک کنید یک توریست از برج کوهستانی بالا می رود.  - کمک آنی هوپ

ارسال شده توسط آنی هوپ

یک توریست از برج کوهستانی بالا می رود.

برن می‌گوید غم و اندوه بر کودکان و نوجوانان بسیار بیشتر از آنچه مردم انتظار دارند تأثیر می‌گذارد. بر اساس آماری که Annie’s Hope به اشتراک گذاشته است، از هر 10 کودک در منطقه سنت لوئیس و شهرستان های اطراف، یک نفر قبل از رسیدن به بزرگسالی، مرگ والدین یا خواهر و برادر خود را تجربه می کند.

برن می‌گوید: «تمام امید آنی این است که به کودکان کمک کند پس از مرگ یک نفر با زندگی سازگار شوند. همه چیز در مورد ارتباط آنها با همسالانی است که آنها را بهتر درک می کنند. این در مورد کمک به حفظ یا شروع ارتباط بین اعضای خانواده در مورد هر یک از فرآیندهای سوگواری آنها و روند سوگواری جمعی خانواده و نحوه کار آنها از طریق آن است.”

Camp Courage به گونه ای طراحی شده است که به کودکان و نوجوانان اجازه می دهد تا با همسالانی ملاقات کنند که دقیقاً درک می کنند که چه چیزی از سر می گذرانند و مرگ برای آنها یک موضوع تابو نیست.

مبارزه اردوگاه برای جذب داوطلبان مرد چیز جدیدی نیست، اما امسال سخت تر از سایرین است. برن می‌گوید که کاملاً مطمئن نیست چرا، اما ممکن است به این واقعیت مربوط باشد که خطوط لوله‌ای که آنها برای استخدام داوطلبان استفاده می‌کنند – مانند پیوستن به برنامه‌های مددکاری اجتماعی در دانشگاه‌ها – معمولاً زمینه‌های حرفه‌ای هستند که در آن زنان تحت سلطه هستند.

برن می‌گوید، اما این حیاتی است که مردان جوان مردانی را ببینند که می‌توانند به آنها نگاه کنند و به آنها کمک کنند راه‌های سالمی برای کنار آمدن با غم و اندوه و مرگ پیدا کنند.

برن می گوید: “ما باید پسرهایی داشته باشیم، آنها فقط متفاوت هستند، آنها با افرادی مانند آنها ارتباط برقرار می کنند.” ما باید نماینده آن باشیم. نه فقط در هویت جنسی، بلکه در نژاد و شخصیت. ما تنوع را دوست داریم تا بچه‌ها بتوانند حداقل یک نفر را پیدا کنند که واقعاً واقعاً به آنها اعتماد دارند و بتوانند در طول هفته کمپ با او رابطه برقرار کنند.»

این کمپ خدمات مشاوره مستقیمی را ارائه نمی دهد، در عوض آنها در فعالیت هایی که ارائه می دهند خلاق هستند و بیشتر به این تجربه به عنوان راهی برای ایجاد ارتباط بین اردونشینان با مربیان و همسالانشان نگاه می کنند.

برن می گوید: «ما از جایی که آنها هستند شروع می کنیم.

نمونه ای از این یک بازی تطبیقی ​​است. بیرن یک بازی کیک بال را توصیف می کند که یک کمپ می تواند از آن برای رسیدن به کمپینگ ها استفاده کند، جایی که پس از رسیدن به پایگاه اول، آنها با عزیزان متوفی خود در مورد بهبود حافظه صحبت می کنند. پایگاه دوم می تواند بچه ای باشد که به هم تیمی هایش می گوید که چگونه زندگی از زمان مرگ تغییر کرده است. و پایه سوم ممکن است چیزی عمیق تر باشد، مانند راهی که آنها می توانند خاطره ای را که آنها را آزار می دهد تغییر دهند.

برن می‌گوید: «به ازای هر سه پسری که داریم، به مشاوری نیاز داریم که انرژی مراقبت، عشق و عدم قضاوت را در خود داشته باشد.

در این زمان، Annie’s Hope به دنبال حداقل 14 مشاور مرد دیگر است تا بتواند تمام اردونشینانی را که می خواهند شرکت کنند، در خود جای دهد.

داوطلبان آینده نگر نباید تجربه قبلی مراقبت از کودک یا سوگواری را داشته باشند و می توانند با این سازمان تماس بگیرند [email protected]. این اردو از 1 تا 7 ژوئن در دریاچه ویلیامسون برگزار می شود، داوطلبان 151 ساعت خدمات اجتماعی دریافت خواهند کرد. برن می گوید که دو روز تمرین قبل از شروع اردو وجود خواهد داشت.

برای خبرنامه Riverfront Times ثبت نام کنید.

ما را دنبال کنید: اپل نیوز | اخبار گوگل | اخبار | Reddit | اینستاگرام | فیس بوک | توییتر | یا در فید RSS ما مشترک شوید



دیدگاهتان را بنویسید