Cobblestone بازار، اغذیه فروشی و کافه را به Laclede’s Landing می آورد


یک بازار، اغذیه فروشی و کافه جدید به نام Cobblestone به زودی در خیابان اول شمالی 701 در Laclede’s Landing افتتاح می شود. این کسب‌وکار متعلق به کامیلا جکسون و کریستوفر مک‌منومی است که می‌گویند تا پایان آوریل در مسیر درستی قرار دارند. تمام وسایل کافه در طبقه اول است و آخرین کارهای آن در طبقه پایین انجام می شود که در آن بازار و اغذیه فروشی وجود دارد.

در شرکت قدیمی Peper Tobacco قرار گرفته است، این فضای خیره کننده است: ستون های چوبی بزرگ و ستون های آهنی، و پنجره های بزرگی که در یک جهت به رودخانه نگاه می کنند. طاق دروازه در دیگری است. در مجموع – طبقه بالا و پایین – حدود 6000 فوت مربع است.

جکسون می‌گوید هنوز تنظیمات دقیقی در مورد آنچه در بازار به فروش می‌رسد وجود دارد، اما بر فروشندگان محلی تأکید خواهد شد. هدف 10 ساله ما این است که 70 تا 80 درصد در سطح محلی پایدار باشیم. کل شعار ما دسترسی و اجتماع است.»

جکسون اشاره می کند که از در تا پای طاق تنها شش دقیقه پیاده روی است که می تواند Cabletown را به یک مقصد گردشگری پسند تبدیل کند. اغذیه فروشی ها احتمالاً دارای سبدهای پیک نیک و همچنین سالاد، سوپ، دیپ و ساندویچ هستند. جکسون می‌گوید مالکان تلاش می‌کنند تا برای همه قابل دسترس باشند. این بدان معنی است که اغذیه فروشی و بازار برای سلیقه های مختلف جذاب خواهد بود. به عبارت دیگر، چیپس سیب زمینی لای در کنار بیلی گیتز.

علاوه بر گردشگران، Cobblestone نمی تواند مردم محلی را جذب کند – کسانی که در Peper Lofts درست در بالا و سایر شیروانی ها در مجاورت آن زندگی می کنند. یک راحتی اضافی بدون شک ویترینی برای فنجان های قهوه از آبجوسازان محلی خواهد بود.

سنگفرش ها از دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر باز خواهند بود

این داستان در ابتدا توسط مجله Sauce منتشر شد.

وعده های غذایی از Burger Champ در Maplewood

برای خبرنامه Riverfront Times ثبت نام کنید.

ما را دنبال کنید: اپل نیوز | اخبار گوگل | اخبار | Reddit | اینستاگرام | فیس بوک | توییتر | یا در فید RSS ما مشترک شوید



دیدگاهتان را بنویسید