کیت برگستروم به عنوان مدیر هنری جدید تئاتر رپرتوار انتخاب شد



پس از یک جست و جوی شدید شش ماهه که سه فینالیست خوب را شناسایی کرد، کیت برگستروم توسط تئاتر رپرتوری سنت لوئیس به عنوان هشتمین کارگردان هنری خانواده آگوستین در دوره ۵۸ ساله این شرکت انتخاب شد. برگستروم پس از شروع رسمی موقعیت خود در 13 می، در حال حاضر مشغول حرکت به شهر و آشنایی با کارکنان و منطقه است.

تماشاگران تئاتر سنت لوئیس ممکن است از قبل با برگستروم آشنا باشند، که آثاری با استقبال خوب را کارگردانی کرده است. 39 قدم در تولید تعطیلات 2021 و 2023 این یک زندگی شگفت انگیز است: یک برنامه زنده رادیویی. آن تجربه، به ویژه کار با استعدادهای مستقر در سنت لوئیس در یک نمایش تعطیلات، تأثیر زیادی بر روی برگستروم ها داشت و بر تصمیم آنها برای درخواست تأثیر گذاشت.

برگستروم مشتاقانه می‌گوید: «بازیگران و کمپانی بسیار لذت بخش بودند و من نمی‌توانم صبر کنم تا دوباره با آنها کار کنم. “و من احساس کردم که میل همه برای کمک و حضور در کنار دیگران در این اتاق بسیار زیبا بود. روحیه سخاوتمندی در سنت لوئیس و جامعه هنرمندان اینجا وجود دارد که من می خواهم بخشی از آن باشم.

در حالی که برگستروم‌ها برای پیوستن به این نمایش هیجان‌زده هستند، چالش‌ها و فرصت‌های زیادی را که شرکت و تئاتر زنده با آن مواجه است نیز درک می‌کنند.

برگستروم توضیح می‌دهد: «فکر می‌کنم در این مرحله فرصت بزرگداشت چیزی که هست بسیار بزرگ است. “اما سنت لوئیس نیز در سال های اخیر با چالش ها و تقسیم بندی هایی روبرو بوده است. بنابراین فرصتی برای اعتلای انسانیت وجود دارد که همه ما را متحد می کند. این کاری است که من می‌خواهم انجام دهم و از اجزای منحصربه‌فردی که ما را خاص و متفاوت می‌کنند و اینکه چه کسی هستیم، تجلیل می‌کنم.”

با این حال، برگستروم به راحتی اعتراف می کند که تماشاگران تئاتر و تئاتر در سال های اخیر تغییر کرده اند و افزایش مخاطب بخشی از هدف آنهاست. آنها با چشم انداز احترام و حتی احترام به تاریخ طولانی Rep و مخاطبان سنتی آن در حالی که راه های جدیدی برای هیجان و استقبال از نسل های آینده پیدا می کنند انرژی می گیرند. برگستروم می‌گوید که ایجاد Rep «مکانی است که مردم می‌توانند به صورت غیر مذهبی، در محیطی پر جنب و جوش دور هم جمع شوند تا صحبت کنند و داستان بشنوند».

“چند راه وجود دارد که اتفاق خواهد افتاد. یکی کار برنامه نویسی است که دارای اجزای بین نسلی است. من عاشق این هستم که پدربزرگ ها و مادربزرگ ها بتوانند آنچه را که دیده اند به یاد بیاورند M را برای کشتن تایپ کنید و نوه ممکن است بگوید که من این را نمی دانم، اما من در مورد آگاتا کریستی شنیده ام و آن را دوست دارم نیلوفر سفید“، آنها ادامه می دهند. ترکیب داستان های اسرارآمیز امروز در اینجا، زنده به چه معناست؟ با نگاهی جدید و تازه از کارگردان و بازیگران.”

عشق برگستروم به تئاتر از سنین پایین شروع شد. آنها از آنچه دیدند عمیقا متاثر شدند شبح اپرا در کلاس سوم و با علاقه از نسخه ساخته شده صحبت کنید هملت که هرگز فراموش نخواهند کرد سپس در دبیرستان برای وندی تست دادند پیتر پن اما معلم به چالش کشید، خواند و بازی کرد کاپیتان کروک. از آن لحظه برگستروم رسماً یک شخصیت تئاتر شد. مهمتر از همه، این تجربه به برگستروم کمک کرد تا بفهمد چگونه قرار گرفتن در معرض تئاتر می تواند تخیل و امکانات را به روش های دگرگون کننده باز کند.

برگستروم می‌گوید: «امید من این است که در همان اوایل، برتری، ارتباط و مشارکت را در هر کاری که انجام می‌دهیم، اولویت دهیم، و این همه مقیاس است. “بنابراین مقیاس پذیری آن مستاجران چیزی است که من فکر می کنم ما آن را هدف قرار داده ایم. و در کارگاه‌ها، نمایش‌های جدید، نمایش‌نامه‌های دوم و سوم و کلاسیک به آن اولویت می‌دهیم.»

برگستروم قصد دارد شرکت تئاتر تخیلی، کارگاه های نمایشنامه نویسی، مجموعه استودیو استفن ولف را ادامه دهد و ابتکارات جدیدی را با هدف استقبال از همه افراد در تئاتر اضافه کند.

برگستروم می‌گوید: «اکنون در نقطه‌ای هستیم که نمایشنامه‌های خلق شده توسط هویت‌های مختلف می‌توانند از تجربه عمیق انسانی بهره ببرند، به نحوی که طنین‌اندازی بسیار گسترده‌ای دارد — من فکر می‌کنم این چیزی است که سنت لوئیس واقعاً می‌تواند از آن بهره ببرد. می‌خواهم مردم با هر پیشینه‌ای به این تئاتر بیایند و احساس مهمان‌نوازی و دعوت کنند تا بخواهند با یکدیگر صحبت کنند. حتی داشتن مکالمات سخت.”

اگرچه برگستروم در گالتا، کالیفرنیا، در نزدیکی سانتا باربارا به دنیا آمد و بزرگ شد، خانواده آنها اهل میدلند، میشیگان هستند و آنها بین ساحل غربی و غرب میانه رفت و آمد کردند تا اینکه به صحنه تئاتر کالیفرنیای جنوبی در کالج پیوستند. این به برگستروم قدردانی واقعی برای زندگی در محله های مختلط سیاسی و اجتماعی می دهد. اگرچه برگستروم ها از طرفداران قدیمی ببر هستند، اما برگستروم ها مشتاق دیدن بازی Cardinals هستند و همچنین از شهر سنت لوئیس، موزه شهر و تمام پارک ها و مکان های پیاده روی در منطقه دیدن می کنند.

حتی ممکن است برگستروم را در صف تد دروز بگیرید که از گروه غذای مورد علاقه جدیدشان، کاستارد یخ زده لذت می برد. وقتی این کار را کردید، سلام کردن را فراموش نکنید و از سنت لوئیس استقبال گرمی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید