KDHX حتی با کاهش شدید درآمد، کلی ولز را ارتقا داد



چه اتفاقی می‌افتد وقتی ایستگاه رادیویی غیرانتفاعی که شما اداره می‌کنید شروع به قلع و قمع اهداکنندگان و شنوندگان می‌کند و با یک سری اقدامات خودتان، ایمان جامعه‌ای را که مدعی است به آن خدمت می‌کند از دست می‌دهد؟ اگر یک ایستگاه KDHX باشد، به نظر می رسد که تقویت خواهید کرد.

بر اساس اظهارنامه مالیاتی ایستگاه که توسط مدیر اجرایی کلی ولز امضا شده و به تاریخ 14 مارس رسیده است، ولز در سال گذشته بیش از 100000 دلار غرامت واجد شرایط دریافت کرده است، حتی با کاهش شدید درآمد ایستگاه. بر اساس تجزیه و تحلیل اظهارنامه مالیاتی KDHX، این افزایش نسبت به سال های گذشته است.

فرم 990 اظهارنامه مالیاتی نشان می‌دهد که Double Helix Corporation، شرکت مادر KDHX، هدایا، کمک‌های بلاعوض، مشارکت‌ها و حق عضویت در مجموع 808,378 دلار در سال 2023 دریافت کرده است که از 977,175 دلار در سال قبل افزایش یافته است. و این بخشی از یک روند نزولی نگران کننده در ایستگاه است که یک سال قبل از اینکه گروهی از کارمندان و داوطلبان فعلی و سابق ولز را به سوءمدیریت و عدم حساسیت نژادی متهم کنند، 1,314,351 دلار هدایا و کمک های مالی را در سال 2018 گزارش کرد. دریافتی ایستگاه از این نوع درآمدها از آن زمان تاکنون هر سال کاهش یافته است و سال 2023 شاهد شدیدترین کاهش تا به امروز بوده است. از سال 2018 تا 2023، تعداد ایستگاه ها به میزان خیره کننده 38 درصد کاهش یافت.

با این حال، علیرغم اینکه ‌ ‌ یک موضوع آینده در راه خروج. سازمان امور مالیاتی سازمان های غیرانتفاعی را ملزم می کند که همه کارمندانی را که بیش از 100000 دلار غرامت دریافت می کنند گزارش دهند. پرونده های قبلی، از جمله سال 2022، تعداد کل کارکنان KDHX در این سطح را صفر ذکر کرده است. 2023 اکنون یکی دارد: Wells با قیمت 106082 دلار.

با توجه به همه چیزهایی که در یک سال گذشته یا بیشتر در ایستگاه رادیویی عمومی اتفاق افتاده است، پیشرفت بسیار عجیبی است. اخراج دی جی داوطلب محبوب تام “پاپا” ری در فوریه 2023 با انبوهی از اخراج ها و استعفاها همراه شد که برنامه برنامه های ایستگاه را مختل کرد و بسیاری از باتجربه ترین دی جی های آن را جابجا کرد و باعث واکنش شدید بین شنوندگان شد.

از آن زمان، برنامه برنامه تا حد زیادی پر شده است، با دی جی های داوطلب جدید برای پر کردن مکان های خالی شده توسط کسانی که دیگر در ایستگاه نیستند. اما شنوندگان بهبود نیافته‌اند و رتبه‌بندی‌های نیلسن نشان می‌دهد که ایستگاه فقط 0.9 درصد از بازار سنت لوئیس را در ماه مارس به خود اختصاص داده است.

در همان زمان، اهداکنندگان نیز دسته دسته از ایستگاه فرار کردند، و ولز در فوریه نوشت که KDHX یک سوم از اهداکنندگان خود را از دست داده است. از آن زمان، شدت تعهدات افزایش یافته است و ولز اعتراف کرده است که ایستگاه در مضیقه مالی شدیدی قرار دارد (اگرچه ظاهراً اینطور نیست).

اوایل بعد از ظهر، با یکی از نمایندگان KDHX تماس گرفتیم و پرسیدیم که مدیران ایستگاه چگونه افزایش حقوق ولز را در سال گذشته در میان کاهش شدید درآمد توجیه می کنند. پس از شنیدن این خبر، این داستان را به روز خواهیم کرد.

این در حالی است که اظهارنامه مالیاتی سازمان نشان می دهد که وضعیت مالی ایستگاه واقعاً جای نگرانی دارد. مجموع خالص دارایی ها یا موجودی صندوق در ابتدای سال 2023 391257 دلار بود. در پایان این عدد 63604 دلار بود. این ایستگاه سال را با 101429 دلار نقد آغاز کرد و تنها با 2317 دلار به پایان رساند. درآمد حاصل از خدمات نرم افزاری کاهش یافت. درآمد “سایر” کاهش یافت. به طور کلی، این پخش کننده در سال 2023 ضرر 327653 دلاری را گزارش کرد که بیش از دو برابر ضرر گزارش شده 136601 دلاری در سال 2022 است.

در واقع، یکی از تنها مکان هایی که شاهد رشد KDHX در سال 2023 بودیم، عناوین درآمد بود. هفت کارمند آن مجموعاً 7.89 درصد افزایش یافته است.

برای خبرنامه Riverfront Times ثبت نام کنید.

ما را دنبال کنید: اپل نیوز | اخبار گوگل | اخبار | Reddit | اینستاگرام | فیس بوک | توییتر | یا در فید RSS ما مشترک شوید



دیدگاهتان را بنویسید